اتصال دامنه اختصاصی به فروشگاه

   فروشگاه ساز رایگان فایل،خرید و فروش فایل قابل دانلود            336            ۱۳۹۸/۸/۷

اتصال دامنه اختصاصی به فروشگاه

با سلام
امکان اتصال دامنه دلخواه شما به فروشگاه اختصاصی تان در نگین فایل، فراهم شده است.
با این کار، دیگر فروشگاه شما نه بعنوان زیرمجموعه ای از نگین فایل، بلکه بعنوان یک فروشگاه با آدرس مستقل نمایش داده می شود.

برای مثال:
فروشگاه efile.neginfile.ir پس از اتصال به دامنه neginfile.ir، با این آدرس معرفی می شود (البته همچنان آدرس قبلی فروشگاهتان نیز به روال قبل وجود دارد.) و می توانید برای تبلیغ فروشگاهتان و معرفی آن به دیگران، از آدرس جدید آن استفاده کنید.

برای این منظور، شما باید ابتدا دامنه دلخواهتان را با قیمت ناچیز از مرکز ثبت دامنه ایرنیک (nic.ir) یا یکی از سایت های واسط فروش دامنه نظیر ایران سرور خریداری کرده و سپس به لینک فروشگاه ساز، بخش اتصال دامنه در پنل کاربری خود در نگین فایل مراجعه فرمایید.


راهنمای اتصال دامنه دلخواه شما به فروشگاهتان
مرحله اول: ایجاد حساب کاربری در ایرنیک
برای ثبت و اتصال دامنه به فروشگاه خود، ابتدا باید در سایت ایرنیک (nic.ir) شناسه کاربری داشته باشید و در مراحل خرید دامنه از این شناسه استفاده نمایید. اگر هم اکنون شناسه ایرنیک دارید، مستقیما به مرحله دوم بروید.

برای ایجاد شناسه ایرنیک ابتدا وارد سایت nic.ir شوید و روی «ساختن شناسه کاربری» کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده یکی از انواع شناسه‌ها را انتخاب کنید. در این آموزش ما نوع «شخص حقیقی» را انتخاب می‌کنیم.


تمامی اطلاعات مورد نیاز را در فرم‌های باز شده وارد کنید. فقط توجه داشته باشید که مقدار «رابط‌های مجاز» را برابر «آزاد برای نمایندگان فروش» قرار دهید.

در صورتی که از قبل شناسه ایرنیک ساخته‌اید، بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود وارد منوی «شناسه» روی «مدیریت رابطه‌های مجاز» کلیک کنید. سپس از بخش «مدیریت رابطه‌های مجاز» تمامی موارد را برابر «خودم و نمایندگان» قرار دهید.


بعد از اتمام تمامی مراحل شناسه ایرنیک برای شما ایجاد می شود. برای ثبت دامنه در سایتی که قرار است از آن دامین بخرید باید از آن استفاده کنید. البته میتوانید از همین سایت ایرنیک نیز دامین خریداری کنید.

مرحله دوم: خرید دامین از میزبانی های وب سرویس نظیر ایران سرور، نت افراز، میهن وب هاست و ...
بدین منظور ابتدا در سایت مورد نظر که به عنوان مثال ایران سرور می باشد ثبت نام و سپس اقدام به ثبت دامین یا همان دامنه می پردازیم .



پس از جستجو و ثبت دامین کافیست  وارد پنل کاربری خود در نگین فایل شوید و از قسمت فروشگاه ساز، روی گزینه اتصال دامنه کلیک کنید و DNS های نگین فایل را بر روی دامین خودتان تنظیم کنید:
ns1.neginfile.ir
ns2.neginfile.ir




درباره نگین فایل
فروشگاه ساز فایل تمامی خدمات لازم برای راه اندازی و ساخت یک فروشگاه را در اختیار شما می گذارد. شما بدون نیاز به هاست ، دامنه ، هزینه های بالای برنامه نویسی و طراحی سایت می توانید فروشگاه خود را ایجاد نمایید .پشتیبانی واتساپ سایت:09054820692 .
آمار فروشگاه
  •   تعداد فروشگاه: 123
  •   تعداد محصول: 37,379
  •   بازدید امروز : 9,422
  •   بازدید هفته گذشته: 192,698
  •   بازدید ماه گذشته: 735,255